Jak nakupovat

REGISTRACE

Provedení registrace není u nás povinné, nicméně si tím zjednodušíte další nákupy a své objednávky budete mít pod kontrolou. Registraci provedete kliknutím na příslušné tlačítko na webu a následným vyplněním povinných polí. Registrací souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Při registraci si zvolíte heslo, které můžete kdykoliv změnit. V případě problémů s registrací nebo pokud budete chtít registraci zrušit, můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu info@chcipleny.cz.

NÁKUP

Po kliknutí na produkt lze získat k danému zboží více informací a koupit zamýšlený počet kusů. V případě, že zboží již znáte a chcete jej rovnou koupit, stačí kliknout na tlačítko "DO KOŠÍKU". Pokud výrobek má více variant (např.: barva výrobku, druh vůně, ...), pak na výrobek musíte kliknout a teprve pak u vybrané varianty zvolit počet kusů a vložení do košíku.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Veškeré zboží uvedené na internetových stránkách www.chcipleny.cz "skladem", máme opravdu skladem a připravené ihned k odeslání zákazníkovi. Pouze u plenkových dortů platí, že věci na dort jsou skladem, pak je nutné ho ještě vyrobit, ale o tom vždy telefonicky informujeme.

DOPRAVA

K dopravě zásilek k Vám využíváme zejména kurýrních služeb, můžete si vybrat ze společnosti PPL, Česká pošta, GLS a Zásilkovna

Osobní odběr je možný v Ostravě-Porubě.
Každé pondělí a čtvrtek 15:00-18:30 hod. na adrese Josefa Skupy 1639/21.

Rozvoz objednávek nad 300 Kč je v těchto částech Ostravy: Dubina, Hrabůvka, Martinov, Poruba, Pustkovec, Třebovice, Výškovice a Zábřeh. Rozvoz při objednávce nad 800 Kč pak po těchto částech: Hrabová, Krásné Pole, Nová Ves, Plesná, Polanka nad Odrou, Svinov, Vítkovice, Vřesina.

Rozvoz od 300 Kč - 499 Kč je zpoplatněn částkou 30 Kč.
Rozvoz nad 500 Kč je zdarma.

Rozvoz od 800 Kč - 1199 Kč je zpoplatněn částkou 30 Kč.
Rozvoz nad 1.200 Kč je zdarma.

Rozvozy jsou tedy rozděleny do dvou částí - nad 300 Kč a nad 800 Kč (viz mapka)

Pro žlutou oblast platí, že zboží si můžete objednat na středu (12-15 hod.)

Pro modrou oblast platí, že zboží si můžete objednat na středu (12-15 hod.)

O času doručení budete vždy informováni telefonicky s časovým předstihem. V případě, že zákazník ani na několik pokusů telefon nezvedá, řidič na adresu nejede a píše SMS zprávu o nedoručení zásilky, kde se zákazník domluví na dalším postupu.

 

PLATBA ZA ZBOŽÍ

Zboží lze hradit on-line platební kartou, předem převodem na účet, na dobírku (při objednání do 3.000 Kč), prostřednictvím Twisto Pay (Zboží ihned, platím za 30 dní), nebo hotově/kartou při předání. 

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Po vytvoření objednávky začneme s její kompletací. Vždy, když dojde k nějakému posunu při zpracování Vaší objednávky, je z našeho systému automaticky odesílán email o této změně. V závěru, tj. při předání zásilky přepravci, dostáváte od přepravce email o tom, že zboží je již na cestě k Vám. V emailu máte i číslo zásilky, podle kterého můžete zásilku sledovat.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Zásilku prosím ihned při převzetí zkontrolujte. V případě jakéhokoliv viditelného poškození (např.: díra) zásilku nepřebírejte. Při převzetí poškozené zásilky se stáváte jejím majitelem a dopravce ani my již za zásilku neneseme odpovědnost.